Yksityisasiakkaat
Reklamaatiot
Joskus käy niin että tuotteessa ilmenee virhe, vasta asennettaessa tai käytössä. Alta löydät ohjeet tuotevirheestä ilmoittamiseen.
Reklamaatiot virheellisestä tuotteesta
Mikäli olet ostanut tuotteen jälleenmyyjältä, tai suoraan venevalmistajalta ole hyvä ja tee reklamaatio suoraan tuotteen myyjälle.
Jos olet ostanut tuotteen suoraan VA-Varusteelta tai VA-Varusteen verkkokaupasta ja havaitset tuotteessa virheen, täytä alla oleva lomake.
Ole aina ensin yhteydessä VA-Varusteeseen, ennen tuotteen palautusta. Näin voimme varmistaa että meillä on kaikki tarvittavat mitat korjausta varten, ja voimme tarvittaessa kysyä lisätietoja sopivuusongelmasta.
Reklamaatiokäsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme teitä tekemään reklamaation aina ensisijaisesti alla olevalla lomakkeella.
Reklamaatiokäsittelijämme on teihin yhteydessä heti kun käsittely on aloitettu. Reklamaatiot käsitellään saapumisjärjestyksessä, normaalisti 1–3 arkipäivän kuluessa.
Tapauksesi käsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme varaamaan seuraavat tiedot aina ennen yhteydenottoa.
- Asiakastiedot; Kattavat yhteystiedot
- Tuotekoodi tai ‑nimike, sekä tilausnumero
- Selvä sanallinen kuvaus tuotevirheestä.
- Selvät kuvat reklamoitavasta viasta.
- Hyvät kokonaiskuvat tuotteesta. Katso ohje
Täytä virheelliseen tuotteeseen sopiva reklamaatiolomake tästä.
Venekuomu reklamaatiolomake – avaa tästä
VENEKUOMUN REKLAMAATIOLOMAKE:
Mikäli tuote on ostettu jälleenmyyjältä, reklamaatio/asiakaspalautus tulee tehdä kyseiselle jälleenmyyjälle.
Muussa tapauksessa reklamaation voi tehdä suoraan VA-Varusteelle täyttämällä tämä lomake. Pyydämme vastaamaan huolellisesti jokaiseen kohtaan, sillä ilman pyydettyjä tietoja emme valitettavasti voi käsitellä reklamaatiota. Täytetty lomake nopeuttaa reklamaatiokäsittelyä. Jokaisesta erillisestä viallisesta tuotteesta tulee täyttää oma lomake.
Asiakkaan yhteystiedot:
Veneen tiedot:
Veneistuin reklamaatiolomake – avaa tästä
VENEISTUIMEN REKLAMAATIOLOMAKE:
Mikäli tuote on ostettu jälleenmyyjältä, reklamaatio/asiakaspalautus tulee tehdä kyseiselle jälleenmyyjälle.
Muussa tapauksessa reklamaation voi tehdä suoraan VA-Varusteelle täyttämällä tämä lomake. Pyydämme vastaamaan huolellisesti jokaiseen kohtaan, sillä ilman pyydettyjä tietoja emme valitettavasti voi käsitellä reklamaatiota. Täytetty lomake nopeuttaa reklamaatiokäsittelyä. Jokaisesta erillisestä viallisesta tuotteesta tulee täyttää oma lomake.
Asiakkaan yhteystiedot:
Istuimen tiedot:
Muiden tuotteiden reklamaatiot – avaa tästä
REKLAMAATIOLOMAKE MUUT TUOTTEET:
Mikäli tuote on ostettu jälleenmyyjältä, reklamaatio/asiakaspalautus tulee tehdä kyseiselle jälleenmyyjälle.
Muussa tapauksessa reklamaation voi tehdä suoraan VA-Varusteelle täyttämällä tämä lomake. Pyydämme vastaamaan huolellisesti jokaiseen kohtaan, sillä ilman pyydettyjä tietoja emme valitettavasti voi käsitellä reklamaatiota. Täytetty lomake nopeuttaa reklamaatiokäsittelyä. Jokaisesta erillisestä viallisesta tuotteesta tulee täyttää oma lomake.