Verkkokauppamme on auki tehtaamme kesäloman ajan 8.7. - 4.8.2024. Kesälomamme aikana tehdyt verkkokaupan tilaukset toimitetaan lomien jälkeen viikosta 32 alkaen. Viimeistään 4.7. tulleet tilaukset ehditään toimittaa ennen lomaa.

Yksityisasiakkaat

Reklamaatiot

Joskus käy niin että tuotteessa ilmenee virhe, vasta asennettaessa tai käytössä. Alta löydät ohjeet tuotevirheestä ilmoittamiseen.

Reklamaatiot virheellisestä tuotteesta

Mikäli olet ostanut tuotteen jälleenmyyjältä, tai suoraan venevalmistajalta ole hyvä ja tee reklamaatio suoraan tuotteen myyjälle.

Jos olet ostanut tuotteen suoraan VA-Varusteelta tai VA-Varusteen verkkokaupasta ja havaitset tuotteessa virheen, täytä alla oleva lomake.

Ole aina ensin yhteydessä VA-Varusteeseen, ennen tuotteen palautusta. Näin voimme varmistaa että meillä on kaikki tarvittavat mitat korjausta varten, ja voimme tarvittaessa kysyä lisätietoja sopivuusongelmasta.

Reklamaatiokäsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme teitä tekemään reklamaation aina ensisijaisesti alla olevalla lomakkeella.

Reklamaatiokäsittelijämme on teihin yhteydessä heti kun käsittely on aloitettu. Reklamaatiot käsitellään saapumisjärjestyksessä, normaalisti 1–3 arkipäivän kuluessa.

Tapauksesi käsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme varaamaan seuraavat tiedot aina ennen yhteydenottoa.

Täytä virheelliseen tuotteeseen sopiva reklamaatiolomake tästä.

VENEKUOMUN REKLAMAATIOLOMAKE:

Mikäli tuote on ostettu jälleenmyyjältä, reklamaatio/asiakaspalautus tulee tehdä kyseiselle jälleenmyyjälle.

Muussa tapauksessa reklamaation voi tehdä suoraan VA-Varusteelle täyttämällä tämä lomake. Pyydämme vastaamaan huolellisesti jokaiseen kohtaan, sillä ilman pyydettyjä tietoja emme valitettavasti voi käsitellä reklamaatiota. Täytetty lomake nopeuttaa reklamaatiokäsittelyä. Jokaisesta erillisestä viallisesta tuotteesta tulee täyttää oma lomake.

Asiakkaan yhteystiedot:

Veneen tiedot:

Tuotevirheen kuvaus:

Mikäli venettä säilytetään pääsääntöisesti yli 30 km päässä kotiosoitteestasi, anna saapumisohjeet veneelle. Osoite, saapumisohjeet tai koordinaatit. Sijaintitiedon perusteella voimme aikatauluttaa mahdollisen käynnin veneellä, mikäli se on tarpeellinen korjauksen toteuttamiseksi.

Liitä tähän kuvat virheestä. Ota selkeät kuvat reklamaation aiheesta. Kuvaa myös vene niin, että kuomu näkyy kokonaisuudessaan.* (reklamaatiota ei voida käsitellä ilman kuvia)(tuetut kuvaformaatit PNG, JPG, JPEG, GIF, BMP.)

Ohjeet kuvaamiseen

VENEISTUIMEN REKLAMAATIOLOMAKE:

Mikäli tuote on ostettu jälleenmyyjältä, reklamaatio/asiakaspalautus tulee tehdä kyseiselle jälleenmyyjälle.

Muussa tapauksessa reklamaation voi tehdä suoraan VA-Varusteelle täyttämällä tämä lomake. Pyydämme vastaamaan huolellisesti jokaiseen kohtaan, sillä ilman pyydettyjä tietoja emme valitettavasti voi käsitellä reklamaatiota. Täytetty lomake nopeuttaa reklamaatiokäsittelyä. Jokaisesta erillisestä viallisesta tuotteesta tulee täyttää oma lomake.

Asiakkaan yhteystiedot:

Istuimen tiedot:

Tuotevirheen kuvaus:

REKLAMAATIOLOMAKE MUUT TUOTTEET:

Mikäli tuote on ostettu jälleenmyyjältä, reklamaatio/asiakaspalautus tulee tehdä kyseiselle jälleenmyyjälle.

Muussa tapauksessa reklamaation voi tehdä suoraan VA-Varusteelle täyttämällä tämä lomake. Pyydämme vastaamaan huolellisesti jokaiseen kohtaan, sillä ilman pyydettyjä tietoja emme valitettavasti voi käsitellä reklamaatiota. Täytetty lomake nopeuttaa reklamaatiokäsittelyä. Jokaisesta erillisestä viallisesta tuotteesta tulee täyttää oma lomake.

Asiakkaan yhteystiedot:

Tuotevirheen kuvaus: